.

Nykaabi

Kategori:

Idag är det lördag och jag ska snart iväg på jobb. Igår var jag i skolan, slutade 14 och kutade iväg hemåt. Lade mig i sängen för att titta klart Battleship, men jag somnade igen. Vaknade av att ja drömt något väldigt obehagligt så ja ringde till Komsi direkt och pratade med honom en stund. Sen for jag och syster Emma ut på en promenad med hunden, friskt och skönt! Började göra mig klar men visste inte riktigt vad jag skulle göra, Nykabi eller inte? Men det blev nog så att jag hoppade i bilen och for till Nykaabi. Jesse, Lusa, Fredd och Roffe kom och hämtade mig till torget. Trissade runt, for och hälsade på någon som jag inte minns namnet på. Gick sen till Pedros och någongång   kl 2 inatt körde jag hemåt. Riktigt gemytlig kväll, skönt att träffa lite andra människor också.
Wellwell, klockan närmar sig kl 13 så jag ska börja göra mig klar. Hejj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: