.

Fast car

Kategori:

Usch vad tungt att stiga upp imorse. Och min natt har varit jättekonstig. Haha, pratat med Jesse i telefon nästan 10minuter och minns inte så mycket, sen efter det så har jag vaknat och somnat, vaknat och somnat och inbillat mig konstiga saker. Haha.
Hade skolfotografering idag, usch alltid lika jobbigt när man inte vet hur man ska se ut, om man ska visa sina bävertänder eller ej. Timmarna flöt iväg och mittiallt var klockan 15:15 så vi fick köra hemåt. Testade en nyväg hem men det blev typ 10km längre hem så den tar jag inte fler gånger.
 
Och ikväll har jag varit på kaffe med Krooks, satt vid ST1 lite mer än 2h tror jag. Och så har jag och pappa sjungit åt mamma för hon fyller år imorgon. Kokade kaffe och åt lite tårta och bara hade det bra. De är bäst. Och jag tycker om våra små traditioner :)
Nu tänkte jag ta tag i några skoluppgifter och sen sova, men allra först knäppa lite på gitarren till låten Fast car - Boyce Avenue ft. Tracy Chapman. Får sova 2h längre imorgon för att läraren är sjuk så jag börjar först 10. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: