.

26 SEPTEMBER

Kategori:

Onsdag idag redan, var otroligt trött imorse men hoppade iallafall i duschen men efter det gick jag och la mig igen 15min. haha
Egentligen skulle jag ha haft lite sovmorgon men efter som att Emma, Madde, Toffe och jag hade vårt case 4 (ett arbete) ogjort så vi tog det imorse då, så nu är det klart och det känns som att en sten fullit från axeln. hehhe.
Hade bara 1h lektion idag så jag slutade 10:45. For och mötte upp Nissilä till abc på en kaffekopp, det är typ över ett halvår sen jag såg honom sist och förr sågs vi nästan varje vecka. Så vi catcha up lite och sen for vi och åkte i biltvätten. HAHA vilka mardrömmar jag kommer att ha, det var skitläskigt. Men hans bil blev ren iallafall.
Sen for jag tillbaka till skolan och fixa lite saker och sen hem. Var hemma kvart före 13. 
Nu har jag sovit några timmar, har varit totalt mörbultad. Känns som att jag varit med i något slagsmål..
Men nu kommer taxi Sparv efter mig så ska vi ut på en byyssprätto!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: