.

-

Kategori:

Kvällskift igår då, ett av de roligare kvällskiften. Jick snabbt och jag och Jenni samarbetar så bra!
Efter kl 21 blev det en snabbkaffe träff med Krooks vid abc, sen kutade jag hem och hoppade i duschen. Sen hör jag då två murus står utanför dörren och knackar. Så vi började dricka lite smått och Komsi kom hit avåan också. Sen for han hem och så fick vi besök av några Kvevlaxboar och vi satt här tills kl 01. Då kom mamma och pappa hem också från något firas de hade varit på.
 
Vaknade halv 12 idag fast jag hade klockan att ringa på 10. Men nej inte vaknade jag då inte. Nu väntar jag att Robin ska komma hit efter några saker och sen ska jag tömma luften ur min kära gummibåt.
Och ikväll igen står det kvällskift på schemat.
 
Ha en bra lördag! Hejjj
 
trion <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: