.

Live a good life

Kategori:

Redan onsdag idag, bra att veckorna går så fort. Och nästa vecka är det höstlov, men jag jobbar må-fre så jag har bara ledigt två dagar, alltså lördag och söndag. Men det passar ju fint eftersom att jag fyller 19 på lördag. Härregud, vad 1år har gått snabbt, tyckte det inte var så länge sen som jag gick och räknade ner dagarna till min 18års dag..
 
Idag har jag haft 1 lektion före maten, men jag slutade tidigare för jag skulle in till stan och träffa mamma och Emma för vi skulle fixa några papper. Har också blivit ägare till en Iphone (HÄRREGUD) jag som aldrig skulle ha en sån.. Hittade också ett par Lacoste skor på rea som kostade 20euro.
Sen for jag hemåt och sket i att jag skulle ha en lektion kl 14:15 idag, alltså min andra lektion på onsdagarna. Det är så himla störande att ha ledigt så länge på dagen och inte veta vad man ska hitta på. Grr.
For iallafall till Kimovägen och hälsade på sjuklingen och fick mig en kaffekopp. Och nu blir det att ordna upp lite på vinden, again.
 
Sonjas bild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: