.

golf <3

Kategori:

Onsdag redan, har sovmorgon idag eftersom första timmen blev inte av idag. Så jag fick sova enda till kl 12 om jag ville, men förstås vaknade jag 09:20 och så låg jag och drog mig i ungefär 30 min.. Men det var skönt iallafall med några timmar mer sömn än vanligt. 
 
Igår slutade jag kl 13 och for raka vägen till sjukhuset och hälsade på Emma, drack kaffe och pratade. Det gjorde vi även i måndags också. Men snart får väl hon komma hem! :) 
 
Snart ska jag fara iväg till skolan, och Ropa kommer med också. FÖR IDAG SKA MIN GOLF HEM!!!!! Hoppas jag iallafall, "ackon" är tom så vi måste använda startkablar och sen får Ropa köra efter mig hem från stan fall om det händer någonting då bilen läcker kylarvätska.. Men pappa har varit dit och fixat lite på den så hoppas det går bra.
Idag är det iallafall en riktigt onödig skoldag eftersom att jag har bara 1 lektion 14:15 så egentligen skulle jag kunna skolka från den men jag har redan några frånvaro timmar från den.. BLÄÄ

Kommentarer

  • Nånni muru säger:

    Skönt att din baby kommer hem! Kan vi träffas ikväll?? :)

    2012-10-31 | 11:06:19
  • Sara säger:

    Du sko ha ringd. Ja e jo vi sjukhusi i arbejtä :)

    2012-10-31 | 11:57:01
  • PatrickWrinc säger:

    discover here free games download

    2021-11-21 | 22:19:41
    Bloggadress: http://free-games-download.falcoware.com/
  • Charlesphack säger:

    my friends and I have been dreaming about lately. The type of details on the web page is beneficial and needed and will help my family and friends in our studies twice a week or more. It appears as if everyone has a significant amount of specifics concerning the stuff I am interested in and other subjects and types of info like wise show it. Typically i'm not browsing websites during the day but when I get a break i'm more often than not perusing for this type of factual information or stuff closely concerning it. When you get a chance, take a look at my website: can i get child support if the father is on ssdi in el paso, texas

    2022-03-13 | 00:47:58
  • Homerzix säger:

    TEST

    2023-04-05 | 12:23:37

Kommentera inlägget här: