.

Längesen

Kategori:

Börjar bli en stund sen jag skrev sist, har helt glömt att jag hade en blogg. 
Ihälgen var det iallafall dansgalan i Jakobstad och det var riktigt kul! Söndag låg jag i sängen och tog det lugnt flera timmar och läste sådär halft på anatomitenten som väntade nästa dag. Men det blev istället en skräckfilm hos Roberts så jag fick inte läst så himla mycket.. Men igår fick vi veta resultaten och jag var GODKÄND! Yeah
Igår lärde vi oss HLR och andra roliga saker och sen fick jag fara hem kl 13. Sen på kvällen blev det träff med favoriterna <3 Hoppade i duschen och sent på kvällen blev det lite skogsvägskörning, kom hem ungefär 23:15 så det var bara att slänga sig i sängen. Vaknade 8 idag och drack kaffe men var så himla trött så jag gick och lade mig tillbaka. Så idag har jag "oma loma" som madde så fint kallade det, men imorgon tänker jag nog fara till skolan. Sen nästa vecka börjar praktiken som varar i 6 veckor, sen 2 veckor jullov så man är först tillbaka i skolan efter jullovet, fint!
jag saknar sommaren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: