.

2/2

Kategori: vardag

Ledig dag 2/2, japp. Haft sovmorgon idag igen, råkade sova till kl 11 fast jag skulle stiga upp ganska tidigt idag.
Igår då jag också hade ledigt så var jag med Komsi då han jobbade, han körde bort sand och stenar med en dumper, t.o.m jag fick provköra dumpern 3 varv till industribacken här i Oravais. Fniss. Konstigt att köra dumper på vägen.. Haha.
Sen på kvällen var jag och hälsade på Sonja och André en stund, sen for jag till Abc och pratade med Simon, Adde och Rasse. Komsi kom dit sen så han jag och simon for på en öl till stranden. Häälit! Sen ut på fuffens, haha min mage var allt sjuk av allt skratt.
Hmm, vad ska jag hitta på idag? Tänkte gå ut och gå en bit, sen och handla lite när jag skall laga mat här hemma idag.. Skulle behöva klippa gräs, städa övrevåningen o.s.v... boooring..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: