.

4 timmars powernap

Kategori: vardag

Nu har jag verkligen sovit ut! Mamma sade åt mig igår då jag kom hem från jobbet " oj va du e svart under ögonen, du sover no fö lite Ellen"
Efter att vi ätit gick jag och slängde mig på soffan, sov 2 timmar UTAN ATT VAKNA (då jag vilar brukar jag vakna hela tiden) Sen kom papsen in och sa att jag skulle komma ut och flytta bilen då han skulle lasta. Gick ut, flyttade bilen, gick in och sen slängde jag mig på soffan i kontoret istället, där sovde jag kanske 30min. Mittiallt vaknade jag och tänkte "nej jag kan ju inte ligga här när mamma får gäster" så jag flyttade mig upp till övrevåningen i mitt rum och min egen säng. Där sov jag 1,5 timme.. Japp, allt som allt 4timmar sov jag igår kväll. Första tanken när jag kom mig upp var nog " Hur ska jag kunna sova någo inatt?" Men ändå somnade jag nog samma tid som jag brukar.. Och idag vaknade jag tidigare än jag brukar, så nu skall jag snart kila iväg till ABC eller ST1 och fylla på lite luft i däcket..
Sen jobb 7-14 och efter det är jag ledig 5 DAGAR!
Tjingeling

Kommentarer


Kommentera inlägget här: