.

Jakobstad

Kategori: vardag

Hade en bra dag igår, eller en SUPER BRA DAG! Hämtade Robin vid torget i Nykarleby och vi styrde mot Jakobstad. Mötte upp Josse, Sankken och Rasse vid Wautsi. Hittade mig två par jeans, från Code ett par Dr Denim låga svarta och från Wautsi ett par Nudie jeans (haha heter dom så? Typ såna jag har en bild på här längre ner)
Sen hoppade jag, Robin och Josse i Corollan och for till Prisma och köpte ett USB minne åt mig, för mitt förra slutade fungera. Och sen körde vi några meter till Mäccens parkeringplats och sprang in efter mat åt oss som vi tog med till Josses lägenhet. Hehe, vi åt, pratade och testade lite kläder å bara va. Som vi brukar vara, alltid lika roligt. Men sen var det slut på de roliga och vi hoppade i bilen lite över kl 20. Men som sagt det var en jättebra dag!
*
Nu skall jag i jobb 7-14!
Här är jeansen btw, men det är inte dom på bilden.

JEANS - NUDIE JEANS / TUBE KELLY PURE - NELLY.COM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: