.

haha

Kategori: vardag

Hemma från jobbet idag, behöver verkligen få bli frisk. Har tid till en läkare 13mars och det är ju skitlänge till det!??! Ååh. Har även blåst i en PEF-mätare i en vecka så det borde jag få svar på då jag far till läkaren.
*
Jobbigt att bara vara hemma, hänger snor och hostar. Antingen har jag jättevarmt eller så fryser jag. Jag vill bli frisk.
Har hunnit kika på lite bilar och kikat lite på sommarkläder också, och nu har jag JAG ELLEN, fått pippi på klackarskor. Hittat massor med fina, ett par från nelly jag tänker beställa då de får min storlek och ett par Jeffery Campell klackarskor på en annan sida. Och flera andra fina jag vill ha! Och ni som känner mig vet ju att jag inte är någon som använder klackarskor och inte heller bryr mig i mode så speciellt mycket. Ja härregud. Haha.
Vet inte ens om jag stavat rätt till klackarskor? Klackaskor?
*
Tänker iallafall rensa mina klädskåp nu då jag inte har någon tid att passa, får bara vara hemma.
Skriver sen.
En fräsch bild på mig nu när jag är lite krasslig, fniss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: