.

You know I’m not asking much of you, Just sing little darling, sing with me.

Kategori: musik

Blev filmtime at Roberts place ikväll igen (Slutade jobbet kl 21). Skräckfilm på schemat idag också. Hohho, The orphan tittade vi, har sett den förr och då sprang jag och en kompis hem hand i hand för att vi var så rädda (hahha). Den är kanske inte så hemsk men man blir bara så stressad och irriterad och arg när man ser den. Åååh! Men vi tog en byysspärtto med Golfen efteråt jag, Robert och Simon. Så då fick man lugna ner sig lite så man kan sova inatt. Satt och tittade på regnet vid hamnen och pratade skit.
Nu är klockan 02:38 och jag ska snart börja sova. Men Emmylou låten spelas på repeat så jag kan inte slita mig från datorn ännu..
Imorgon hoppas jag att Sonja ringer och väcker mig som vi bestämt(!) så jag kommer mig upp för jag ska ut på sjön med Ropa och Rasse för att sätta ut nät ganska tidigt. Blir säkert bra oberoende vädret, bara man får göra något annat på sin lediga dag än att sitta hemma vid datorn :)
 
Bara några gånger till, den är så fin.. ååh 

Kommentarer

  • Sonja säger:

    Hejdåååå! Vejt itt ho ja ska ork en viko utan skitprat with my muru!?? Ääähihiih. Ha e så bra. Simma lugnt. Åså oppför do de. Posspiss. Oj posspOss!

    2012-07-25 | 12:22:36

Kommentera inlägget här: