.

i just want something beautiful

Kategori:

Hej! Har inte många veckor kvar att jobba nu innan skolan börjar. 2 veckor jobbar jag och sen har jag 1 vecka ledigt, fint! 
Igår umgicks jag med Simon, Robert och Sonja.
Efter jobbet for jag med Simon och Robert till Vörå, för Robert ville oxå ha en gummibåt! Haha, nu är vi 4st som har en..
Sen på kvällen var vi till Kimo och tittade på Simons "gollarävar" och sen tibaks till Årvas för att se skräckfilm hos Robert. Usch. The Amatywill horror hette den, härrejösses säger jag bara.
 
Hade tidig väckning idag, ensam hemma oxå. Blev kaffe vid ST1 med Robert, Simon och Ropa. Men jag ska i jobbet nu till kl 13 så jag behövde fara hem.. Suck, skulle inte ha lust att jobba idag. Men imorgon är jag ju ledig!
wii, hejdå!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: