.

I got one life, one life, one life and I'm gonna live it

Kategori:

Allt är klart. Färdigt. Done.
Hohho, varit en fullspäckad hälg och även måndag var det också.
 
Har varit i jobb idag och på kvällen råkade jag somna så det blev några timmars powernap. Efter det en pratstund med mamma och sen ut och titta med Simon, Ropa och Komsi. Vi for till Lavan och drack varsin öl och bara njöt, men sen började det regna.
Imorgon blir det jobb också, har morgonskift. Sen åker jag med Komsi och Simon till vörå och köper en båt. Blev inte av idag p.g.a min powernap :@ Så imorgonkväll fast det är dåligt väder ska jag sjösätta den så får jag paddla ikapp med Simon och Komsi som också köpt varsin. (jaa, jag blev avis så jag också måste bara ha en). Alltså det är en gummibåt jag pratar om. Så vi får flyta omkring vid "Dykargrävin". Blir nåo fint he!
 
-En bild från hälgen som varit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: