.

Gummibåt check!

Kategori:

Japp, köpte min första gummibåt idag. Den är röd, fin och går hårt. 25 euro på Halpa-Halli! Så idag efter jobbet hoppade jag i bilen med Komsi och Simon så styrde vi mot vörå. Shoppade båten, sprang in till S-market på samma gång och kikade runt lite, sen hem till snårabajs igen.  For och fyllde den med luft och sen åkte vi till dykargrävin och båtade lite. Alla hade varsin förstås. Hihi, de va kul!
Nu är jag förkyld och har sjuk hals. Vi hade lite vattenkrig idag så..
 
Nu skall jag gå och sova, tänker drömma om min fina båt. Hihi, gonatt!

Kommentarer

  • Muru säger:

    Alltså it ere väl motor på an? :DD
    Så annos en rikti häfti gomibååt på citymarket idaa å tänkt på te :D

    Svar: Hahahah nää! :D
    enorrgard.blogg.se

    2012-07-11 | 23:07:23
    Bloggadress: http://sonjasparv.blogg.se

Kommentera inlägget här: