.

Allt och ingenting

Kategori: vardag

Min uppdatering här är inte den bästa, förlåt.
Har hänt ganska mycket under de senaste dagarna, både bra och dåliga saker.
*
I fredags var vi till Jungsund och där hände ett som annat, hehhe. På lördag var jag till Vasa 3ggr! Först med familjen och på kvällen blev det bio med Tiia och mina två systrar kom sen hem, och sen till vasa IGEN med Robin som sällskap. Äckligt väder, verkligen jättejobbigt att köra. Träffade Sonja och hennes prins, träffade även några andra bekanta.. :)
*
Hoppas på att kommande helg blir kul, bra att Sara kommer hem redan på onsdag! På fredag har jag kvällskift som inte känns så lockande, och efter det fundrade vi på krogen. HOPPAS! Är riktigt sugen faktist, för denna hälg har det varit lugna puckar. På lördagen är jag ledig och då blir det KANSKE vörårevyn, men det återstår att se ;) Och på söndag har jag morgonskift vilket inte lockar så grymt mycket..
Varit på träffis med bästevän Sonja ikväll, så skönt! Hunnit prata om mycket och roligt var det. Tycker om såna kvällar. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: