.

Söndag

Kategori:

Har haft en superbra hälg! 
Robin och jag hade absolut inga planer inför gårkvällen, alltså Lilla jul. Vi satt vid mitt och tittade tv ännu klockan 22:45 och före det var vi ut och körde runt i byn och höll på att bli galna av att inte veta vart vi skulle åka, om vi skulle dricka eller inte. Sen pratade vi med Josse i telefon och hon tykte vi skulle komma till Jeppis och sova hos henne! Jag och Robin fick eld i baken och stressade iväg och klockan var lite över 23 när vi startade från Oravais. 
Kom till jeppis och dumpade bilen och så fick Robin börja dricka också, så vi traskade iväg mot Melody och mötte upp Josse och Antti m.fl. 
Grymt kul lilla jul hade vi och den glömmer jag inte i första taget.
Vaknade runt 12 vid Josses idag och hon fixade morgonmål och glögg. Robin och jag for hemåt runt kl 14. 
Can't stop this thing we started
You gotta know it's right
Can't stop this course we've plotted
This thing called love we got it
No place for the brokenhearted
Can't stop this thing we started - no way

Kommentarer


Kommentera inlägget här: