.

Moster!

Kategori:

Längesen nu igen!
Men jag har goda nyheter, jag har blivit moster! Min äldsta syster och Sören har väntat barn och 5.12 kom en liten gullig pojke till världen. Och ikväll kommer jag och mamma åka iväg och hälsa på dem, första gången jag kommer få se honom, spännande. Ojoj :)
 
Annars så har jag 6 dagar av praktiken kvar, väldigt lessamt! Tiden har gått allt för fort och barnen är ju bara för härliga. Igår var jag på dagisjulfest och oj vad alla var fina och duktiga. Sen 22 och framåt har jag jullov enda till 7 januari då skolan börjar igen. Men jag kommer jobba hela jullovet så det blir väl inte så mycket ledigt iallafall..
Förra hälgen var jag i jobb på söndagen och nu i hälgen blir det kvällskift på lördagskvällen, men det går bra eftersom att jag har ändå sovmorgon på lördag och så hinner jag ut på fuffens efter kl 21 på lördagen då jag slutar. Wii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: