.

Give me love

Kategori:

Praktiken klar vid dagis och jag fick vitsordet 3, alltså bästa man kan få. Så väldigt nöjd var jag. 
Fredagen så for jag till Teresés och klippte mig, och det behövdes verkligen. Har ganska så kort hår nu men friskt känns det och jag är nöjd.
Lördagen var det jobb 7-13 som gällde, vid solrosen alltså. Sen efter det raka vägen till Vasa för att inhandla de sista julklapparna. Jobbigt, hatar när det är så mycket folk överallt och mycket trafik. Men jag får väl skylla mig själv som sparar det till sista minuten. Köpte hem en USB spelare till bilen åt mig själv för mamma lovade mig en sån i julklapp. Äntligen slipper jag bränna alla skivor, och sen ha dem på hög i bilen så folk knappt kan sätta sig. Puhh!
Det blev iallafall en lugn lördagskväll, har varit nykter nu 3 hälgar irad. Vet inte varför skönt är det men lite konstigt känns det. Haha.
 
Ikväll ska vi lägga in nya spelaren till bilen, yes.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: