.

Onsdag 8 augusti

Kategori:

Har haft en riktigt bra dag.
For till jobbet till kl 13, där vi drack kaffe och åt After Eight kakan jag tog med. Gott faktiskt! Och alla kära arbetskamrater hade köpt presenter och en blomma åt mig. Såklart då jag som är så känslig började gråta med detsamma. Hohho. Har haft så fina, roliga och snälla arbetspolare. Guldvärda allihopa. Saknar dem redan.
 
Efter det for jag iallafall till Sonjas på en snabbvisit, pratade om allt möjligt. Ojoj, fina Sonja. <3
Sen hämtade jag Alexandra och vi for på en kaffekopp till ST1, mittiallt ringde hennes pappa och frågade om vi skulle med till Vasa så då mittiallt var vi påväg dit. Hittade en handväska, en tröja och nya skor.
Nu skall jag fortsätta med mitt 1500bitars pussel och sen tar jag natten. Känns som att det blir en lång dag imorgon. Först på förmiddan ska jag och Tiia till bokhandeln i Nykarleby och handla det vi behöver inför skolstarten, sen ska jag sjutsa en arbetskamrat (hennes bil är sönder) och sen hämta henne också. Efter det söker väl jag och Sonja oss mot lite okända områden, för att hitta vår gamla "dagmamma" Agneta's villa. Nu ska vi äntligen fara och hälsa på henne. Alldeles förlänge sen sist!! 
Japp, hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: