.

Lappfjärd

Kategori:

Nu har jag en vecka ledigt framför mig, både sorgligt och roligt. Solrosen/Prästkragen ligger så varmt kring hjärtat och aldrig trodde jag att jag skulle trivas så bra som jag gjort. Alla i personalen är så fina, och det är ju klienterna också! Haha, jag som är så känslig för allt grät förstås när jag skulle åka hem igår.. Men det var så sorgligt att vara "sista" dagen. Nu när jag har arbetat 1½år och mittiallt skall börja skolan.
På onsdag är jag iallafall ditbjuden så då ska jag baka något gott åt dem till kaffet. :)
 
Nåväl, idag har jag haft sovmorgon så det var väl ganska skönt. Snart ska jag hoppa i BMW och fara iväg till Lappfjärd med lite pålhattar (=något som pappa använder i sitt jobb) Men hur ska jag hitta dit? Hahah. Måste printa ut en karta.. Vill ha med mig någon så skulle det kännas roligare, nåja måste se. 

Kommentarer

  • Muru säger:

    Sorrey babe, would have loved to come :s

    2012-08-06 | 15:38:12

Kommentera inlägget här: