.

Funderingar

Kategori:

Ibland känns allting så jobbigt, man gruvar och funderar på det hela. Har försökt bearbeta det hela en längre tid och nu börjar jag inse vad jag gått igenom. Jag mår bra över att jag gjorde det, ångrar ingenting. Men ändå är allting så jobbigt. Mår dåligt på något sätt, och jag är så rädd att jag ska börja må väldigt dåligt över det hela så jag grubblar på det ännu mera och vet inte riktigt vad som händer omkring mig. Allting känns så råddigt men ändå så klart. Har en massa funderingar över det hela. Hur allt skulle sett ut, hur allt kunde ha varit just nu. Men det är sånt man alltid kommer att fundera på.
Jag känner mig stark iallafall, och förvånad, nu efter allting att jag faktist gjorde det helt på egen hand.
 
Behöver skriva av mig sådär 01:13 på natten.. Har just kommit hem, har varit ut och kört en bit och bara hört på musik. Skönt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: