.

Första skoldagen avklarad

Kategori:

Japp, och det var riktigt roligt. Började kl 10 och fick sluta kl 14.
Nu denhär första veckan har vi någon sorts instruduktionsvecka, så vi kommer inte ha några riktiga lektioner denhär veckan. Imorgon är vi bara i skolan till lunch och sen hoppar vi i bussarna och åker till Österhankmo till ett lägerområde. Där ska vi sova en natt och typ lära känna varandra, jippii..
 
Kom hem en tre tiden idag, for och handlade åt mamma och sen somnade jag. Förstår inte hur jag kunde vara så slut när jag inte hade gjort något speciellt..  Vaknade efter klockan 18 någon gång och tog det lugnt en stund sen sökte jag efter mina rullare och vips så hade jag rullat flera kilometer. Genomsvettig var jag när jag vände in på gården, hohho. Men så arma skönt var det.
Nu är jag nyduschad och ska snart gå och sova.
Gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: