.

Jobb 13-21

Kategori: vardag

Vaknade ungefär klockan 10 imorse, steg upp och gick i duschen. Drack några kaffekoppar på terassen, för det var ju så varmt! Satt och tittade på min bil under tiden och konstaterade att den var jätte smutsig så jag tänkte det var dags att tvätta den för det var ju flera timmar tills jag skulle i jobb. Bytte lite kläder och började ställa i ordning, men det tog verkligen länge att tvätta den. Haha, eller så är det bara jag som är trög. För mittiallt var klockan 12:40 och då var det brottomt att byta om och åka iväg till jobbet. Men bilen är ren iallafall och mycket snyggare..hehe.
Och kvällskiftet har varit kul, ringde Robin direkt efter så jag hämtade honom och vi var ut på en bysspärtto. Nu är jag hemma och tänkte så småningom se The last song, igen. Måste bara vänta att mamma skall gå till sängs så jag får se på hennes tv. (Den är mycket bättre än min skittv.) Kommer in i en sån period nu igen så jag bara vill titta på film, igår låg jag också på soffan och tittade Dear John. Härregud, jag gråter som ett barn varje gång jag ser den. Haha.
Men nåja, vilket konstigt inlägg det blev. Men ni e väl van att tå ja skriver så hänger ingenting ihåop!
Imorgon har jag morgonskift alltså 7-14, så hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: