.

Äntligen fredag!

Kategori: vardag

Japp, äntligen så är det Fredag idag! Det betyder alltså att det är UV-party vid Ollis ikväll och det kommer bli grymt kul känner jag på mig. :) Men först måste jag arbeta 7-14eller15 och sen vänta att pappa kommer hem så jag slipper mig till Jepo och sen hitta tillbaks till snårabajs. Sen är det min tur att städa toaletten här hemma (NICE!!) så först efter det får jag börja göra mig klar och förfesta med mina vänner. Men nu är frågan ORANGE eller VIT tröja ikväll? Tänkte lägga ett par svarta byxor nertill.
Känner på mig att dethär kommer bli en bra dag, har faktiskt fått sova bättre än de senaste nätterna. Inatt har jag bara behövt stiga upp 1gång och söka efter några värktabletter. Minns inte hur många gånger jag stigit upp de 2 senaste nätterna, minns inte helst hur många Burana och Duact tabletter jag har tagit. Allt blev lite dåsigt härom natten och jag låg bara och grät för att det tog så sjukt. Haha som ett litet barn. Det som kanske skulle vara bra att berätta är att det är min hals jag pratar om! Har så fruktansvärt sjukt i halsen, och jag var till HVC härom dagen men allt visade negativt. Jaa hohho. Men nu idag har jag tagit alla olika vitamintabletter, Burana, Finrexin har jag också druckit, vanligt Te har jag druckit, en matsked honung och två Coldrex tabletter. Så får hoppas det blir bättre. Men det kan ju inte vara bra åt magen att stoppa i sig så mycket... heh. Men jag vill bara vara frisk ikväll och inatt!
Nu skall jag söka mig i jobb, ha en bra dag ni få som läser min ynkla blogg. :)

Kommentarer

  • Snippon säger:

    Åh harmar så at ja it hindar hejm på na uv party :/ men hade så kul :D

    2012-04-20 | 05:54:11

Kommentera inlägget här: