.

long time no see.

Kategori: vardag

japp nu var jag här, igen. Blev lite sugen på att börja blogga igen men det håller väl sig några veckor och så "pausar" jag igen, hehe.
´
På sistonet har allting varit lite upp och ner som vanligt, inget känns bra längre. Det är väl bara att bita ihop som morsan säger men det är inte så enkelt heller.
´
Tittade just tillbaka i mina gamla bloggar, (härregud har typ haft 5 olika bloggar..) men oj vad kul det är ändå att få läsa om allt jag gjort. Saknar den tiden, allt verkade så mycket lättare då.. Saknar allt fanskap som jag och bästa Sara hittade på, gud vad vi hade roligt! :)
´
Nu behöver jag bara orka ta steget och börja på ny kula, försöka sluta tänka så mycket på honom och allt vi gjorde. Jag behöver en NY START! gaaah, varför måste det vara så jobbigt?
´
Vill bara att Sara skall komma hem nu, jag vill hinna göra österbotten osäker med henne, haha. Men hopperligen blir det Åland på nyår, då skall det nog bli rajtantajtan...
´
Wellwell, några rader for bara sådär huxflux och det känns bra att skriva igen. Nu blir det promenad med mamma eftersom vi båda är lediga idag, återkommer senare :)
-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: