.

Dinner for schmucks

Kategori: vardag

Kvällen har spenderats med Sonja och Robin. Först kaffe vid ABC och sen traskade vi iväg hit och tittade film, Dinner for schmucks. Vi hade trevligt.
*
Har tittat på bilar också och nu har jag hittat en fin BMW 320 e36, MEN den var automat och inte heller en coupé..:|
Men jag ska se vad chefen (pappa) tycker imorgon, den var faktiskt fin ändå.
*
Nu är det också LOMA TJ2 för Sara, see you soon! :) Oj vad jag saknar henne.
Stjärnorna (*) jag använder mellan raderna är för att annars skulle allt sitta ihop och det blir jag så irriterad över så därför har jag massor med stjärnor överallt. HUR FÅR MAN ETT MELLAN RUM UTAN ATT BEHÖVA ANVÄNDA NÅGOT TECKEN DIT? När man försöker utan något tecken och trycker på Spara och publicera så drar allting ihop sig?
jävlar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: