.

Fredag 2.12

Kategori: vardag

Nu mår jag fint, har inte riktigt haft lust att skriva här på några dagar. Men jag är iallafall frisk nu. Hänt senaste dagarna då? Jag har arbetat måndag, tisdag, onsdag och torsdag och nu har jag fredagen ledig! :)
Det blir iallafall en lugn helg som tur, nu har man anledning till att ta det lugnt när man skall arbeta. (LÖRDAG 13-21, SÖNDAG 7-14)
*
Igår var jag i arbetet till klockan 14, vilade en stund då jag kom hem. Kl 17 hoppade mamma och jag i bilen och styrde mot Jakobstad. Vi skulle och hälsa på Benkku till nya abc där och sedan till Prisma och handla. Det var nog en hemsk åktur, för vi hade pappas arbetsbilen och kopplingen lämnar in hela tiden, och det konstiga är att man kan inte växla när den lämnar in?!?!? Och bromsarna tar inte ibland.. Ja hohho, vi skulle ha kunnat krocka eller något det var så nära några gånger. JÄVLA SKITBIL!! Blir så arg. 
Men vi kom oss hem säkert iallafall, efter att vi stod båda två i garaget och halvtjutade åt pappa och berättade om vår helvetiska resa så hämtade Sixten mig så for vi på kaffe med Nils och några andra.
Sen vidare till Nils så vi satt där i hans garage och drack en öl och pratade. Haha så kul att vara med pojkarna då man är ensam med dem för då börjar de prata om andra saker man inte tror de skall prata om.. Hihihi :)
*
NU BLIR DET STÄDNING IN ELLENS RUM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: