.

MÅNDAG

Kategori: vardag

Körlektionen gick väl ganska okej, blev så nervös då jag blev tvungen att ha Adrian och Robin i bilen sålänge jag körde. 
Fick köra till Vasa, körde omkring där och klockan 10 var jag klar. Förstås glömde jag plånboken i bilen så jag fick gå en timme på stan utan plånbok. Hittade ett par nya byxor iallafall.
Ringde sen åt Muttin(moffa)och mommo då jag var klar, så hämtade han mig och vi for till deras på kaffe och smörgås, tog en kort powernap där och sen for jag och muttin till Veikkars(?) och tittade på en bil åt mig. Så nu är frågan om jag skall köpa den eller inte. GAAH
Sen före klockan 15 så kom Paulina efter mig så satt jag på med henne hem, for via Maxmo en sväng. Tänkte seriöst köra rakt i en väldigt brant kurva då vi var påväg till Nabben. Haha, fyfan va läskigt det var.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: