.

Nånna, Sånna a.k.a SONJA

Kategori: vardag

Steg upp 10 idag. For en vända med mamma till kimo, och sen till Nykarleby på några ärenden.
Då klockan blev halv 5 gick jag till st1 och hoppade in i Erikssons bilen och for iväg till Vörå på teori. Var klar lite före kl 19 och då kom Paulina och Tiia efter mig så for vi till Komossa och hälsade på Kevin.
Tittade när de spelade gitarr ilag, haha..
Sen vidare därifrån på någon väg så vi kom till Jepo. Då vi kom till Oravais for vi till Kaffestugan till stenparken och tittade. Vi har ju börjat med Geocashing, så vi gick där och letade lite. Hittade inget, men for vidare till Slagfältet och där hittade vi en burk. Så dit skrev vi vårt namn och sen for vi raka vägen hem.
Imorgon vet jag ännu inte vad jag skall göra, tänkte cykla till gravgården och hälsa på mina arbetspolare. Sen kanske det blir gym med Tomppi, men det är inte säkert ännu.

OCH IMORGON FYLLER VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS SONJA! :) <3
ITT NA LÄNG KVAR TI SÖDERN NO VÄNNEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: