.

hemmafru

Kategori: vardag

Dagens väckning blev ej lika tidigt som igår, idag steg jag upp klockan 11. Suger lite att sova så länge, men det är ju så skönt att bara ligga och dra sig!

Eftersom mamma nu inte kan göra nästan någonting när hon just opererat axeln så gör jag och storasyster allting här hemma, så idag har skalat potatis, diskat, skurat golv, lagat mat, varit på ärenden o.s.v
Lite jobbigt är det, men vi lär ju oss. :)
'
Ikväll, eller klockan 17. Då har vi teori, alltså bilskolan. Så sitter vi där fram till kl 19:15 och då skall jag försöka slippa mig hem. För efter det funderade jag och Tiia om vi skulle fara på Kulturnatten till Nykarleby, bara det håller upp och inte regnar. Om vi inte åker dit tänker jag plocka fram rullskridskorna idag igen och rulla lite. Igår var jag och Tiia 10km och rullade, men vi sa nog att vi skulle ha kunnat fortsätta några km till. Man får till och med träningsvärk i magen, det trodde jag inte. Förberedde mig på att inte kunna gå idag, men det känns nästan inte alls i benen, bara i magen.
'
Wellwell, ska ta och avrunda här. Måste hoppa i duschen så jag hinner göra mig klar för kvällen.
Hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: